ΤΡΟΠΟΣ: ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ START-STOP

Facebook YouTube

ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τι πρέπει να προσέξετε όταν διαβάζετε τις μπαταρίες start-stop σε σύγχρονα οχήματα και να τις δηλώνετε. 

Υπάρχουν δύο βασικά στοιχεία: Οι κατάλληλες γνώσεις, τις οποίες θα σας μεταδώσουμε μέσω αυτής της ιστοσελίδας. Το δεύτερο είναι ο κατάλληλος εξοπλισμός, τον οποίο μπορείτε να αγοράσετε από το Banner σε λογική τιμή. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο σέρβις μπαταρίας Banner (BBST) και Εξοικονόμηση μνήμης. Εάν δεν τα έχετε στη διάθεσή σας, μην προσπαθήσετε να το κάνετε μόνοι σας. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι καλύτερο να το κάνει  κάποιος συνεργάτης πωλήσεων Banner .

Πρώτα απ ‘όλα: Κατά την αντικατάσταση της μπαταρίας (ή των μπαταριών), φροντίστε να τηρείτε τις οδηγίες λειτουργίας του κατασκευαστή του οχήματος, καθώς οι πληροφορίες που παρέχονται εδώ προορίζονται μόνο ως πρόχειρος οδηγός.

Πώς λειτουργεί πραγματικά το σύστημα διαχείρισης ενέργειας της μπαταρίας (BEM);

BEM – Battery Energy Management 

Η συχνή ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του κινητήρα, σε συνδυασμό με τις αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις των λειτουργιών άνεσης, όπως η θέρμανση καθισμάτων, τα συστήματα πλοήγησης κ.λπ., θέτει μεγάλες προκλήσεις για τις μπαταρίες start-stop. Για το λόγο αυτό, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αναπτύξει έξυπνα συστήματα διαχείρισης ενέργειας μπαταρίας (BEM) που  παρακολουθούν την μπαταρία του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας αισθητήρες. Αυτό γίνεται για να εξασφαλιστεί μεγάλη διάρκεια ζωής παρά το υψηλότερο φορτίο. 

Εάν η μπαταρία δεν παρέχει πλέον την επιθυμητή απόδοση, το σύστημα καταγράφει μια «ελαττωματική μπαταρία» και απαιτείται αντικατάσταση.

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η παλιά μπαταρία έχει αντικατασταθεί από μια αντίστοιχη μπαταρία όσον αφορά την τεχνολογία, την κατηγορία απόδοσης και το μέγεθος:

  • Μια μπαταρία AGM (Absorbent Glass Mat) πρέπει πάντα να αντικαθίσταται από άλλη μπαταρία AGM. Σε πανομοιότυπο περίβλημα και παρόμοιας κατηγορίας απόδοσης. ΥΓ: Μικρές αποκλίσεις στη χωρητικότητα ή στην απόδοση κατά τη διάρκεια μιας ψυχρής εκκίνησης δεν επηρεάζουν την ασφαλή εκκίνηση και τη βέλτιστη παροχή ρεύματος του ηλεκτρικού συστήματος. 
  • Μια  μπαταρία EFB (Enhanced Flooded Battery) πρέπει να αντικατασταθεί τουλάχιστον από μια μπαταρία EFB που είναι σε άριστη κατάσταση ή από μια  μπαταρία AGM σε ορισμένες περιπτώσεις. Σε πανομοιότυπο περίβλημα και παρόμοιας κατηγορίας απόδοσης. ΥΓ: Μικρές αποκλίσεις στη χωρητικότητα ή στην απόδοση κατά τη διάρκεια μιας ψυχρής εκκίνησης δεν επηρεάζουν την ασφαλή εκκίνηση και τη βέλτιστη παροχή ρεύματος του ηλεκτρικού συστήματος.

Χρειάζεται να ειδοποιείται το Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας Μπαταρίας (BEM) για την εγκατάσταση νέας μπαταρίας κατά την αλλαγή μπαταρίας;

Ανάλογα με τη μάρκα του αυτοκινήτου και τη λειτουργικότητα του αντίστοιχου συστήματος (ανοιχτό ή κλειστό), τα σύγχρονα οχήματα με Διαχείριση Ενέργειας Μπαταρίας (BEM) ενδέχεται να απαιτούν ή να μην προτείνουν την εγγραφή της νέας μπαταρίας.

Εάν η νέα μπαταρία δεν έχει καταχωρηθεί, ενδέχεται να εμφανιστούν μηνύματα σφάλματος από τον ενσωματωμένο υπολογιστή και οι εφαρμογές άνεσης ενδέχεται να μην λειτουργούν ή να λειτουργούν μόνο σε περιορισμένο βαθμό για σύντομο χρονικό διάστημα. Τα εμφανιζόμενα μηνύματα σφάλματος μπορούν συνήθως να μηδενιστούν διαγράφοντας τη μνήμη σφαλμάτων. Εάν έχει καταχωρηθεί η νέα μπαταρία, χρειάζονται συνήθως μερικές ημέρες για να εντοπίσει το σύστημα τη νέα κατάσταση της μπαταρίας και να επαναφέρει αυτόματα τα μηνύματα σφάλματος.

Start Stopp

Διαφορετικά συστήματα διαχείρισης ενέργειας μπαταριών στην αγορά.

Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως και η BMW, λειτουργούν με ανοιχτό σύστημα, δηλαδή η ανεξάρτητη αγορά ανταλλακτικών μπορεί να εγκαταστήσει μια κατάλληλη μπαταρία αντικατάστασης χωρίς να χρειάζεται να επαναπρογραμματίσει τα ηλεκτρονικά του οχήματος. Ωστόσο, κατασκευαστές όπως η Audi χρησιμοποιούν ένα κλειστό σύστημα και εκχωρούν τους λεγόμενους κωδικούς BEM για γνήσιες μπαταρίες και γνήσιες μπαταρίες αντικατάστασης. Το ανεξάρτητο aftermarket δεν είναι σε θέση να παρέχει αυτού του είδους τον κωδικό για μπαταρίες αντικατάστασης.

ΥΓ: Στα συνεργεία επισκευής του Ομίλου Volkswagen (Audi, Seat, Skoda, VW), η βαθμονόμηση πραγματοποιείται μέσω μιας καθοδηγούμενης λειτουργίας του διαδικτυακού συστήματος διάγνωσης και πληροφοριών (ODIS Offboard Diagnostic Information System). Εισάγονται δεδομένα όπως ο κωδικός BEM, ο σειριακός αριθμός και η ονομαστική χωρητικότητα της νέας αρχικής μπαταρίας αντικατάστασης. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα διαχείρισης ενέργειας γνωρίζει αμέσως ότι έχει τοποθετηθεί νέα μπαταρία. Ο Όμιλος Volkswagen έχει τη δυνατότητα να εισάγει οποιονδήποτε 10ψήφιο σειριακό αριθμό. Ο σειριακός αριθμός VW χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της μπαταρίας και για λόγους εγγύησης.

Είναι δυνατή η τοποθέτηση της μπαταρίας χωρίς κωδικό BEM;

Ναι, είναι δυνατή η εγκατάσταση μιας «μπαταρίας που δεν είναι εγκεκριμένη από BEM» χρησιμοποιώντας το παράδειγμα της Audi. Ωστόσο, πρέπει να χρησιμοποιείται μπαταρία που να είναι της ποιότητας του αρχικού εξοπλισμού (το καλύτερο θα ήταν το  Running Bull EFB ή AGM ), καθώς και να είναι πανομοιότυπη με το μέγεθος της αρχικής μπαταρίας και να έχει περίπου την αναγραφόμενη απόδοση της αρχικής μπαταρίας, τουλάχιστον ως προς τη χωρητικότητα.

BEM

Δεν υπάρχει κωδικός BEM σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;

Μην ανησυχείτε, το Banner Battery Service Tool (BBST) μπορεί να σας βοηθήσει .

Εάν το σύστημα είναι ανοιχτό, αυτό το εργαλείο χρησιμοποιείται για την εγγραφή της νέας μπαταρίας στον ενσωματωμένο υπολογιστή. Σε ένα κλειστό σύστημα, η μπαταρία αντικατάστασης που αγοράσατε πρόσφατα μπορεί να διαμορφωθεί ακόμη και από οχήματα με BEM. Επιπλέον, οι τυπικοί κωδικοί σφάλματος ή οι κωδικοί σφάλματος που αφορούν τον κατασκευαστή γενικά διαβάζονται από το σύστημα ή διαγράφονται. Αυτό συμβαίνει ακόμη και μετά από διακοπή τάσης κατά την αντικατάσταση της μπαταρίας και εάν ο ενσωματωμένος υπολογιστής του οχήματος ήταν χωρίς ρεύμα. 

Ακόμη και με μοντέλα Audi που, σε αντίθεση με άλλες μάρκες, ζητούν πάντα έναν κωδικό όταν αλλάζουν μπαταρίες, το Banner Battery Service Tool (BBST) μπορεί να δημιουργήσει τον κωδικό διαχείρισης ενέργειας μπαταρίας (κωδικός BEM), ώστε η αλλαγή μπαταρίας να καταχωρείται σωστά και διάφορες λειτουργίες δεν περιορίζονται. Το  Banner Battery Service Tool (BBST) διαθέτει επίσης έναν έλεγχο συστήματος που ελέγχει το πλήρες σύστημα φόρτισης, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας και περιέχει ένα ενσωματωμένο εργαλείο εύρεσης προϊόντος για τον εντοπισμό της κατάλληλης μπαταρίας αντικατάστασης.

ΥΓ: Τι συμβαίνει στην πραγματικότητα όταν εισάγεται ο κωδικός BEM;

Η εισαγωγή του κωδικού BEM δεν κάνει τίποτα άλλο από το να επαναφέρει τη διαμόρφωση ή τις πραγματικές τιμές της παλιάς μπαταρίας που είναι αποθηκευμένη στη μονάδα ελέγχου και να εξοικονομήσει τα τρέχοντα χιλιόμετρα.  

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε το Banner Battery Service Tool (BBST) σε συνδυασμό με την  Εξοικονόμηση Μνήμης : 

Προκειμένου να αποφευχθεί η διαγραφή των ρυθμίσεων και των κωδικών του οχήματος κατά την αλλαγή μπαταριών, το τροφοδοτικό του ηλεκτρικού συστήματος πρέπει να τροφοδοτείται εξωτερικά με ρεύμα, – για παράδειγμα, με εξοικονόμηση μνήμης . Η διατήρηση της τάσης μέσω της υποδοχής OBD (On Board Diagnostic) στο όχημα αποτρέπει αξιόπιστα την απώλεια δεδομένων του οχήματος. Όταν αλλάζει η μπαταρία, απομνημονεύονται δεδομένα του οχήματος όπως οι ρυθμίσεις πλοήγησης, ο τηλεφωνικός κατάλογος, ο ραδιοφωνικός σταθμός, η ηλεκτρονική θέση του καθίσματος κ.λπ. Ένα άλλο πλεονέκτημα: Εάν μια μπαταρία αντικατασταθεί με την Εξοικονόμηση Μνήμης, συνήθως δεν είναι απαραίτητη η εκ νέου εγγραφή.

Η ταυτόχρονη χρήση  Memory Saver για συντήρηση τάσης και  Banner Battery Service Tool (BBST) δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, καθώς και οι δύο συσκευές μπορούν να συνδυαστούν αβίαστα από τον ενσωματωμένο προσαρμογέα.


3566

Σύστημα αυτομάθησης.

Για μια παλαιότερη μπαταρία, το σύστημα του οχήματος καταγράφει την «ελαττωματική μπαταρία». Εάν τοποθετηθεί νέα μπαταρία χωρίς να εισαγάγετε κωδικό BEM, το όχημα δεν θα αναγνωρίσει ότι έχει τοποθετηθεί νέα μπαταρία. Επομένως, η κατάσταση της νέας μπαταρίας πρέπει να κοινοποιηθεί στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας εισάγοντας έναν κωδικό BEM ή να αρχικοποιηθεί μέσω ενός διαγνωστικού εργαλείου πολλαπλών επωνυμιών, όπως το εργαλείο σέρβις μπαταριών Banner (BBST). Εάν και τα δύο δεν είναι διαθέσιμα, το σύστημα πρέπει πρώτα να διαμορφώσει την κατάσταση της νέας μπαταρίας.

Όσο περισσότερα «συμβάντα ενεργοποίησης» (παλμοί, σήματα π.χ. εκκινήσεις, ψυχρές εκκινήσεις, κύκλοι) υπάρχουν στην μπαταρία, τόσο πιο γρήγορα το μαθαίνει αυτό το σύστημα. Οι προδιαγραφές του κατασκευαστή ποικίλλουν ανάλογα με το χρόνο που θα χρειαστεί. Μπορεί να είναι μεταξύ 2 ωρών λειτουργίας ή έως και 6 ημερών. Ο υπολογιστής του οχήματος συνήθως απελευθερώνει διαδοχικά τα προηγουμένως περιορισμένα συστήματα, όπως την πλήρη ισχύ του συστήματος κλιματισμού, μέσα σε λίγες ώρες. Μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την επαναφορά των εμφανιζόμενων μηνυμάτων σφάλματος στη μνήμη σφαλμάτων. Εάν αυτό δεν συμβαίνει ενεργά μέσω ενός εργαλείου σέρβις μπαταρίας Banner (BBST) , συνήθως χρειάζονται μερικές ημέρες (έως 6 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή) για να εντοπίσει το σύστημα τη νέα κατάσταση της μπαταρίας και να επαναφέρει αυτόματα τα μηνύματα σφάλματος.

3567

Η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς.

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνιστούν ή απαιτούν τη διαμόρφωση της νέας μπαταρίας από το σύστημα. Στη συνέχεια, πρέπει να επισκεφτείτε έναν μηχανικό, ώστε το σύστημα διαχείρισης ενέργειας να ενημερωθεί από μια συσκευή διάγνωσης ότι υπάρχει νέα μπαταρία και να γίνει επαναφορά των αποθηκευμένων δεδομένων. Σήμερα, τα διαγνωστικά εργαλεία πολλαπλών επωνυμιών, όπως το εργαλείο μας Banner Battery Service Tool (BBST) μπορούν να πραγματοποιήσουν αυτήν τη λεγόμενη προετοιμασία για πολλές μάρκες αυτοκινήτων. Εκτός από την επαναφορά της διαμόρφωσης ή των πραγματικών τιμών για την παλιά μπαταρία, η χιλιομετρική απόσταση τη στιγμή της αντικατάστασης της μπαταρίας συνήθως καταγράφεται επίσης στη μονάδα ελέγχου. 

Συμπέρασμα: Η αγορά και η κωδικοποίηση BEM μιας γνήσιας μπαταρίας αντικατάστασης αντί μιας μπαταρίας αντικατάστασης από την ανεξάρτητη αγορά δευτερογενούς αγοράς – η οποία δεν διαθέτει κωδικοποίηση BEM – έχει μόνο ένα βραχυπρόθεσμο πλεονέκτημα: ότι η πλήρης λειτουργικότητα όλων των συστημάτων είναι άμεσα διαθέσιμη. 

Σημείωση: Η μπαταρία φθάνει σε αυτήν τη λειτουργία χωρίς κωδικό BEM, συνήθως και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και διάφορα «συμβάντα ενεργοποίησης» (παλμοί, σήματα, π.χ. εκκινήσεις, ψυχρές εκκινήσεις, κύκλοι). 


Βασικά, η αλλαγή μιας μπαταρίας start-stop δεν ενέχει κανέναν κίνδυνο για την ασφάλεια. 

Εάν τοποθετηθεί μια μπαταρία αντικατάστασης υψηλής ποιότητας, ακόμη και χωρίς την εισαγωγή κωδικού BEM, δεν υπάρχει κίνδυνος ασφάλειας, δεν υπάρχει κίνδυνος υπερφόρτισης της μπαταρίας αντικατάστασης που τοποθετήθηκε πρόσφατα, δεν υπάρχει αυξημένη φθορά της μπαταρίας και τα ηλεκτρονικά ή άλλα εξαρτήματα του οχήματος δεν είναι κατεστραμμένα. Σήμερα, τα διαγνωστικά εργαλεία πολλαπλών επωνυμιών, όπως το  Banner Battery Service Tool (BBST) μπορούν να πραγματοποιήσουν αυτό το λεγόμενο βήμα προετοιμασίας για πολλές μάρκες αυτοκινήτων. 

Παρακαλώ σημειώστε: 

Μην εγκαθιστάτε ποτέ μια συμβατική μπαταρία υγρής κυψέλης σε όχημα με λειτουργία start-stop που είναι εξοπλισμένο με μπαταρία EFB ή AGM στον βασικό εξοπλισμό. Είναι απαραίτητο, πρέπει να χρησιμοποιηθεί ξανά μπαταρία EFB ή AGM. Σε πανομοιότυπο περίβλημα και παρόμοιας κατηγορίας απόδοσης.

ΥΓ: Μικρές αποκλίσεις στη χωρητικότητα ή στην απόδοση κατά τη διάρκεια μιας ψυχρής εκκίνησης δεν επηρεάζουν την ασφαλή εκκίνηση και τη βέλτιστη παροχή ρεύματος του ηλεκτρικού συστήματος. 

Κατά την αναβάθμιση της τεχνολογίας από μπαταρίες EFB σε μπαταρίες AGM, είναι απαραίτητο η νέα μπαταρία να είναι διαμορφωμένη στο σύστημα για οχήματα start-stop με σύστημα διαχείρισης ενέργειας μπαταρίας (BEM). Το εργαλείο Banner Battery Service Tool (BBST) είναι ιδανικό για αυτό. 

Συμβουλή για banner για αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας έως πολυτελούς κατηγορίας:

Κατά την αφαίρεση της παλιάς μπαταρίας (ή των μπαταριών), πρέπει να τηρείται αυστηρά η σειρά αποσύνδεσης, ειδικά με ηλεκτρικά συστήματα οχημάτων με δύο μπαταρίες, γιατί διαφορετικά οι ακροδέκτες της μπαταρίας ασφαλείας θα καταστραφούν. Εδώ, πρέπει να αποσυνδέσετε πρώτα την αριστερή μπαταρία AGM και μετά τη δεξιά συμβατική μπαταρία υγρού κυψέλης σύμφωνα με τις οδηγίες λειτουργίας, για παράδειγμα VW Phaeton V10 TDI (το δοκιμαστικό μας αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 2006). 


ο κατάλληλο εργαλείο για την αλλαγή μπαταριών start-stop:

Εργαλείο σέρβις μπαταριών BBST Banner

  • Αυτόματη δημιουργία του ειδικού για τον κατασκευαστή κωδικού διαχείρισης ενέργειας μπαταρίας (BEM)
  • Ανάγνωση και διαγραφή κωδικών σφάλματος για συγκεκριμένους κατασκευαστές
  • Επιθεώρηση μπαταρίας, χωρητικότητας εκκίνησης και συστήματος φόρτισης
  • Περιγραφή κειμένου με γραφικά για την τοποθέτηση του βύσματος διάγνωσης OBD
  • Προσαρμογέας Y για διατήρηση τάσης του συστήματος καλωδίωσης μέσω  Banner Memory Saver (προαιρετικό)
  • Κατανομή μπαταριών: Καλύπτει πάνω από 41.000 αυτοκίνητα και 30.000 οχήματα κοινής ωφέλειας
Start

Αντικαταστήστε την μπαταρία αυτοκινήτου start-stop, εγγραφείτε και δημιουργήστε κωδικό BEM

Σύνδεση της Εξοικονόμησης Μνήμης στη διεπαφή OBD

  • Για να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας όλων των ρυθμίσεων και των δεδομένων του οχήματος, συνδέστε την εξοικονόμηση τάσης (π.χ. Εξοικονόμηση μνήμης) στην υποδοχή OBD . Αυτή η διαδικασία αποθηκεύει επίσης την επακόλουθη διαγραφή της καταχώρησης «διακοπή τάσης» στη μνήμη σφαλμάτων.Συμβουλή για banner:  Η θέση της σύνδεσης OBD σε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μερικές φορές κρυμμένη από καλύμματα, μπορεί συνήθως να βρεθεί γρήγορα στο εγχειρίδιο κατόχου του οχήματος. Ή μέσω μιας διαδικτυακής αναζήτησης στο διαδίκτυο. Υπάρχουν επίσης εφαρμογές και διαδικτυακές υπηρεσίες που ελπίζουμε ότι θα παρέχουν τη σωστή απάντηση όταν εισάγετε τη μάρκα και το μοντέλο. Είναι υποχρεωτικό η διεπαφή OBD να βρίσκεται σε απόσταση ενός μέτρου από το κάθισμα του οδηγού. Επομένως, τοποθετείται πάντα στο χώρο επιβατών, όχι στον κινητήρα ή στον χώρο αποσκευών. Συχνά είναι ενσωματωμένο μέσα ή κάτω από το ταμπλό στην πλευρά του οδηγού ή κοντά στην κεντρική κονσόλα. 

Αλλάξτε την μπαταρία

  • Είναι απαραίτητο να τηρείτε τις προειδοποιητικές πληροφορίες στην μπαταρία και στο εγχειρίδιο του οχήματος.
  • Τοποθετήστε μόνο μια μπαταρία με τάση εκτόνωσης >12,5 V.
  • Σβήστε τον κινητήρα και όλους τους καταναλωτές ρεύματος πριν αφαιρέσετε ή τοποθετήσετε την μπαταρία.
  • Αποφύγετε βραχυκυκλώματα που προκαλούνται από εργαλεία.
  • Αλλάξτε την μπαταρία στο όχημα.
  • Όταν αφαιρείτε την μπαταρία, αποσυνδέστε πρώτα τον αρνητικό πόλο (-) και μετά τον θετικό πόλο (+).
  • Πριν τοποθετήσετε τη νέα μπαταρία, καθαρίστε το χώρο στερέωσης στο όχημα.
  • Στερεώστε τη νέα μπαταρία σταθερά στη θέση της.
  • Καθαρίστε τους ακροδέκτες της μπαταρίας και τους σφιγκτήρες ακροδεκτών και λιπάνετε τους με γράσο χωρίς οξύ.
  • Για την εγκατάσταση, προχωρήστε με την αντίστροφη σειρά, δηλαδή συνδέστε πρώτα τον θετικό ακροδέκτη (+) και μετά τον αρνητικό ακροδέκτη (-). Βεβαιωθείτε ότι οι ακροδέκτες είναι στερεωμένοι καλά.
  • Τα γνήσια εξαρτήματα/περιβλήματα πρέπει να τοποθετηθούν εκ νέου.

Αποσυνδέστε την Εξοικονόμηση Μνήμης και συνδέστε το BBST

  • Μετά την αντικατάσταση της μπαταρίας, η Εξοικονόμηση Μνήμης μπορεί να αφαιρεθεί.
  • Τώρα τελικά συνδέστε το BBST στη διεπαφή OBD.
  • Επιλέξτε πληροφορίες οχήματος στην οθόνη
    • Ενεργοποιήστε το BBST και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη.

Η εγγραφή θα διαρκέσει  λίγα λεπτά 

  • Η μπαταρία είναι πλέον καταχωρημένη στο όχημα. Αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά.
  • Σε κλειστά συστήματα, ο ειδικός για τον κατασκευαστή κωδικός διαχείρισης ενέργειας μπαταρίας (BEM) δημιουργείται αυτόματα.
  • Στη συνέχεια, αποσυνδέστε το BBST.
  • Σημείωση:  Για οχήματα με συστήματα “Keyless Go & Entry”, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι πολλές μονάδες ελέγχου στο όχημα είναι έτοιμες όταν η κάρτα-κλειδί ή το κλειδί είναι κοντά στο όχημα.
  • Συμβουλή για πανό:  Για λόγους ασφαλείας, να χρησιμοποιείτε πάντα ένα σωλήνα απαερίωσης όταν τοποθετείτε την μπαταρία στο εσωτερικό, καθώς αυτό θα εκφορτίσει τα αέρια προς τα έξω.   

Τι λένε οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι εισαγωγείς αυτοκινήτων για την αλλαγή μπαταριών start-stop;

BMW

Απαιτείται εγγραφή για όλα τα οχήματα start-stop με IBS (έξυπνος αισθητήρας μπαταρίας) από το 2008 και μετά. Χωρίς εγγραφή, η μπαταρία μπορεί να υπερφορτιστεί, διαφορετικά το σύστημα διαχείρισης δεν θα αναγνωρίσει ότι έχει εγκατασταθεί νέα μπαταρία.

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, απαιτείται εάν έχει αλλάξει ο τύπος μπαταρίας, η μνήμη σφαλμάτων έχει διαγραφεί, είναι δυνατός ο βραχυπρόθεσμος περιορισμός των λειτουργιών άνεσης χωρίς εγγραφή.

Citroën

Η γνήσια μπαταρία μπορεί να αντικατασταθεί με ένα κατάλληλο μοντέλο από το ανεξάρτητο aftermarket. Μετά την επανασύνδεση της μπαταρίας, θα πρέπει να ελεγχθούν όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες, αλλά δεν απαιτείται διαγνωστικό εργαλείο.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ειδικά οι Γάλλοι, πρέπει να περιμένουν το πολύ 5 λεπτά μετά την αλλαγή των μπαταριών πριν ανάψουν την ανάφλεξη, διαφορετικά οι κωδικοί των μονάδων ελέγχου μπορεί να χαθούν.

DS

Η γνήσια μπαταρία μπορεί να αντικατασταθεί με ένα κατάλληλο μοντέλο από το ανεξάρτητο aftermarket. Μετά την επανασύνδεση της μπαταρίας, θα πρέπει να ελεγχθούν όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες, αλλά δεν απαιτείται διαγνωστικό εργαλείο.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ειδικά οι Γάλλοι, πρέπει να περιμένουν το πολύ 5 λεπτά μετά την αλλαγή των μπαταριών πριν ανάψουν την ανάφλεξη, διαφορετικά οι κωδικοί των μονάδων ελέγχου μπορεί να χαθούν.

FIAT

Η μπαταρία εκκίνησης μπορεί να αντικατασταθεί χωρίς διαμόρφωση. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η ημερομηνία και η ώρα πρέπει να αναπροσαρμόζονται.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

FORD

Όλα τα αυτοκίνητα με σύστημα start-stop απαιτούν επαναφορά της μονάδας ελέγχου μπαταρίας. Συνιστάται επίσης η εγκατάσταση γνήσιων μπαταριών Ford Motorcraft EFB start-stop.  

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η επαναφορά του συστήματος διαχείρισης ενέργειας της μπαταρίας (BEM) και ο έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Honda

Η μπαταρία εκκίνησης μπορεί να αλλάξει χωρίς διαμόρφωση. Τα συστήματα ήχου και πλοήγησης απενεργοποιούνται και η ημερομηνία και η ώρα επαναφέρονται. 

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Hyundai

Για μοντέλα με σύστημα start-stop ISG (Idle Stop&Go), η μπαταρία πρέπει να είναι αρχικοποιημένη. Εν τω μεταξύ, το όχημα παραμένει κλειδωμένο για έως και 4 ώρες. Στη συνέχεια, το σύστημα ISG μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Συμπέρασμα banner:  Απαιτείται αρχικοποίηση της μπαταρίας στο start-stop, διαρκεί έως και 4 ώρες, το όχημα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μεταξύ. Εξακολουθούμε να ελέγχουμε αν αυτό ισχύει για όλα τα τρέχοντα μοντέλα.

Μην μπερδεύεστε σχετικά με την επαναβαθμονόμηση του αισθητήρα μπαταρίας!
Εάν ο αρνητικός ακροδέκτης (-) της μπαταρίας αποσυνδέθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών επισκευής ή αντικατάστασης μπαταρίας σε αυτοκίνητο εξοπλισμένο με λειτουργία ISG, ο αισθητήρας μπαταρίας πρέπει να βαθμονομηθεί εκ νέου μετά την ολοκλήρωση της εργασίας.
Συμβουλή για banner – είναι τόσο απλό στις περισσότερες περιπτώσεις.
1. Ανοίξτε και απενεργοποιήστε ξανά την ανάφλεξη.
2. Σταθμεύστε το αυτοκίνητο για περίπου. 4 ώρες με το καπό και τις πόρτες κλειστές.

Kia

Για μοντέλα με σύστημα start-stop ISG (Idle Stop&Go), η μπαταρία πρέπει να είναι αρχικοποιημένη. Εν τω μεταξύ, το όχημα παραμένει κλειδωμένο για έως και 4 ώρες. Στη συνέχεια, το σύστημα ISG μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Συμπέρασμα banner:  Απαιτείται αρχικοποίηση της μπαταρίας στο start-stop, διαρκεί έως και 4 ώρες, το όχημα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μεταξύ. Εξακολουθούμε να ελέγχουμε αν αυτό ισχύει για όλα τα τρέχοντα μοντέλα.

Μην μπερδεύεστε σχετικά με την επαναβαθμονόμηση του αισθητήρα μπαταρίας!
Εάν ο αρνητικός ακροδέκτης (-) της μπαταρίας αποσυνδέθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών επισκευής ή αντικατάστασης μπαταρίας σε αυτοκίνητο εξοπλισμένο με λειτουργία ISG, ο αισθητήρας μπαταρίας πρέπει να βαθμονομηθεί εκ νέου μετά την ολοκλήρωση της εργασίας.
Συμβουλή για banner – είναι τόσο απλό στις περισσότερες περιπτώσεις.
1. Ανοίξτε και απενεργοποιήστε ξανά την ανάφλεξη.
2. Σταθμεύστε το αυτοκίνητο για περίπου. 4 ώρες με το καπό και τις πόρτες κλειστές.

Lancia

Η μπαταρία εκκίνησης μπορεί να αντικατασταθεί χωρίς διαμόρφωση. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η ημερομηνία και η ώρα πρέπει να αναπροσαρμόζονται.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Mazda

Σε όλα τα μοντέλα start-stop, μια διαδικασία διαμόρφωσης πρέπει να πραγματοποιηθεί μόνο εάν δεν χρησιμοποιείται συντήρηση τάσης (π.χ.  Εξοικονόμηση μνήμης ). Διαφορετικά, ενδέχεται να απαιτηθεί προετοιμασία διαφόρων συστημάτων (ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρας γωνίας τιμονιού, ηλιοροφή, ρολόι και ήχος, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών). Εάν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με αυτόματο σύστημα start-stop, θα πρέπει επίσης να αρχικοποιηθεί. Αυτό σημαίνει ότι η λειτουργία start-stop είναι πάντα διαθέσιμη αμέσως μετά την αντικατάσταση της μπαταρίας. 

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. 

Mercedes

Το εάν ο προγραμματισμός της νέας μπαταρίας start-stop (VRLA Valve Regulated Lead Acid=AGM Absorbent Glass Mat) είναι απαραίτητος εξαρτάται από τον τύπο του οχήματος και το αντίστοιχο μοντέλο, καθώς διαφέρουν σημαντικά στην αρχιτεκτονική του ηλεκτρικού συστήματος. 

Συμπέρασμα banner:  Για πολλά μοντέλα δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. Για ορισμένα νεότερα μοντέλα από το έτος μοντέλου 2016 απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. Κατά γενικό κανόνα, εάν δεν υπάρχει συνιστώμενη συντήρηση τάσης κατά την αλλαγή της μπαταρίας, η νέα μπαταρία πρέπει να διαμορφωθεί (με το Banner Battery Service Tool – BBST). 

Mini

Όλα τα τρέχοντα μοντέλα διαθέτουν έναν  έξυπνο αισθητήρα μπαταρίας (IBS) για την παρακολούθηση της τροφοδοσίας του ηλεκτρικού συστήματος και της μπαταρίας. Κατά τον υπολογισμό του ρεύματος φόρτισης του εναλλάκτη, λαμβάνεται επίσης υπόψη η κατάσταση της μπαταρίας και η ηλικία της. Επομένως, εάν αντικατασταθεί η μπαταρία, αυτό πρέπει να καταχωρηθεί με ένα διαγνωστικό εργαλείο Mini. Εάν δεν έχει καταχωρηθεί νέα μπαταρία, το ρεύμα φόρτισης του εναλλάκτη δεν ρυθμίζεται σωστά. Ως αποτέλεσμα, η νέα μπαταρία δεν φορτίζεται σωστά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη αποτυχία. Αλλά μην ανησυχείτε, δεν πρέπει να υπάρχει ζημιά στα ηλεκτρονικά του οχήματος.

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, απαιτείται εάν έχει αλλάξει ο τύπος μπαταρίας, η μνήμη σφαλμάτων έχει διαγραφεί, είναι δυνατός ο βραχυπρόθεσμος περιορισμός των λειτουργιών άνεσης χωρίς εγγραφή.

Mitsubishi

Για μοντέλα με σύστημα start-stop, η μονάδα ελέγχου που παρακολουθεί την μπαταρία πρέπει να επαναρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μια μονάδα διάγνωσης. 

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, τα χαρακτηριστικά άνεσης ενδέχεται να μην λειτουργούν άμεσα και απεριόριστα χωρίς εγγραφή. 

Nissan  (Infiniti)

Μετά την  αλλαγή της μπαταρίας, τα αυτόματα παράθυρα πρέπει να ρυθμιστούν ξανά. Επιπλέον, πρέπει να γίνει επαναφορά του ραδιοφώνου και του ενσωματωμένου υπολογιστή. 

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Opel

Εάν μια ελαττωματική γνήσια μπαταρία αντικατασταθεί με μια μπαταρία σέρβις Opel, το σύστημα διαμορφώνει αυτόματα την κατάστασή της. Μέχρι να εντοπιστεί πλήρως, οι λειτουργίες ενδέχεται να περιοριστούν προσωρινά για την προστασία της νέας συσκευής αποθήκευσης ενέργειας. Όταν χρησιμοποιείτε μπαταρία από το aftermarket, δεν είναι εγγυημένη η ίδια απόδοση. Η διαδικασία διαμόρφωσης της κατάστασης της μπαταρίας που περιγράφεται παραπάνω είναι απαραίτητη για όλα τα μοντέλα από το 2011.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Peugeot

Η γνήσια μπαταρία μπορεί να αντικατασταθεί με ένα κατάλληλο μοντέλο από το ανεξάρτητο aftermarket. Μετά την επανασύνδεση της μπαταρίας, θα πρέπει να ελεγχθούν όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες, αλλά δεν απαιτείται διαγνωστικό εργαλείο.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. Ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, ειδικά οι Γάλλοι, πρέπει να περιμένουν το πολύ 5 λεπτά μετά την αλλαγή των μπαταριών πριν ανάψουν την ανάφλεξη, διαφορετικά οι κωδικοί των μονάδων ελέγχου μπορεί να χαθούν.  

Porsche

Είναι απολύτως απαραίτητο να διαμορφώσετε όλα τα μοντέλα Porsche, διαφορετικά η λειτουργία start-stop δεν είναι έτοιμη για λειτουργία. Χωρίς διαμόρφωση ή με την εγκατάσταση μιας μπαταρίας αντικατάστασης από το δωρεάν aftermarket, αυτό μπορεί να προκαλέσει περιορισμούς στη λειτουργικότητα και αυξημένη φθορά της μπαταρίας λόγω εσφαλμένης λειτουργίας σταδίων απενεργοποίησης. 

Συμπέρασμα banner:  Απαιτείται εγγραφή. start-stop δεν λειτουργεί χωρίς την εγγραφή της νέας μπαταρίας. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. 

  • Renault Δεν απαιτείται διαδικασία διαμόρφωσης με τα τρέχοντα μοντέλα οχημάτων.  Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. 

Seat

Σε μοντέλα με σύστημα start-stop (Ecomotive), η μονάδα ελέγχου που παρακολουθεί την μπαταρία πρέπει να επαναρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μια μονάδα διάγνωσης. Εγκατάσταση γνήσιας μπαταρίας ή γνήσιας μπαταρίας αντικατάστασης και κωδικοποίηση BEM. Χωρίς διαμόρφωση ή με την εγκατάσταση μιας μπαταρίας αντικατάστασης από το δωρεάν aftermarket, αυτό μπορεί να προκαλέσει περιορισμούς στη λειτουργικότητα και αυξημένη φθορά της μπαταρίας λόγω εσφαλμένης λειτουργίας σταδίων απενεργοποίησης. 

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, απαιτείται κωδικός BEM, τα χαρακτηριστικά άνεσης ενδέχεται να μην λειτουργούν άμεσα και απεριόριστα χωρίς εγγραφή. 

Skoda

Για μοντέλα με σύστημα start-stop (GreenLine), η μονάδα ελέγχου που παρακολουθεί την μπαταρία πρέπει να επαναρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μια μονάδα διάγνωσης. Εγκατάσταση γνήσιας μπαταρίας ή γνήσιας μπαταρίας αντικατάστασης και κωδικοποίηση BEM. Χωρίς διαμόρφωση ή με την εγκατάσταση μιας μπαταρίας αντικατάστασης από το δωρεάν aftermarket, αυτό μπορεί να προκαλέσει περιορισμούς στη λειτουργικότητα και αυξημένη φθορά της μπαταρίας λόγω εσφαλμένης λειτουργίας σταδίων απενεργοποίησης. 

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, απαιτείται κωδικός BEM, τα χαρακτηριστικά άνεσης ενδέχεται να μην λειτουργούν άμεσα και απεριόριστα χωρίς εγγραφή. 

Suzuki 

Η μπαταρία εκκίνησης μπορεί να αντικατασταθεί χωρίς διαμόρφωση. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η ημερομηνία και η ώρα πρέπει να αναπροσαρμόζονται. 

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Toyota  (Lexus) 

Η νέα μπαταρία δεν χρειάζεται να διαμορφωθεί για τα πιο σύγχρονα μοντέλα αυτοκινήτων.  

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας.

Volvo

Δεν απαιτείται διαμόρφωση, αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα μπαταρία. Αυτό παρέχει μια ελαφρώς διαφορετική τάση από την παλιά μπαταρία. Ο διαχειριστής ισορροπίας φόρτισης του οχήματος πρέπει να επαναρυθμιστεί για να προσαρμοστεί τέλεια το αυτοκίνητο στη νέα μπαταρία και στα χαρακτηριστικά της. Επιπλέον, μπορεί να χρειαστεί να αρχικοποιήσετε ξανά τα ηλεκτρονικά παράθυρα και την ηλιοροφή, εάν υπάρχει.

Συμπέρασμα banner:  Δεν απαιτείται εγγραφή, αλλά συνιστάται. συνιστάται έλεγχος των ηλεκτρικών λειτουργιών μετά την αλλαγή της μπαταρίας. Ορισμένα ηλεκτρικά βοηθήματα μπορεί να χρειαστεί να αρχικοποιηθούν ξανά.  

VW

Για οχήματα με διαχείριση ενέργειας μπαταρίας, δηλαδή όλα τα μοντέλα με τεχνολογία start-stop (BlueMotion), η διαμόρφωση της νέας μπαταρίας είναι σχετική. Εγκατάσταση γνήσιας μπαταρίας ή γνήσιας μπαταρίας αντικατάστασης και κωδικοποίηση BEM. Χωρίς διαμόρφωση ή με την εγκατάσταση μιας μπαταρίας αντικατάστασης από το δωρεάν aftermarket, αυτό μπορεί να προκαλέσει περιορισμούς στη λειτουργικότητα και αυξημένη φθορά της μπαταρίας λόγω εσφαλμένης λειτουργίας σταδίων απενεργοποίησης. 

Συμπέρασμα banner:  Συνιστάται η εγγραφή, απαιτείται κωδικός BEM, τα χαρακτηριστικά άνεσης ενδέχεται να μην λειτουργούν άμεσα και απεριόριστα χωρίς εγγραφή.


Μετά την αλλαγή της μπαταρίας χωρίς το  Banner Battery Service Tool (BBST)  και χωρίς το  Memory Saver

Εάν, αντίθετα με τη σύστασή μας, η μπαταρία έχει αλλάξει χωρίς το  Banner Battery Service Tool (BBST)  και χωρίς την  Εξοικονόμηση Μνήμης , τα ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά βοηθήματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορούν να αρχικοποιηθούν ξανά ως εξής. Γενικά, είναι σχετικά απλό να μάθετε πώς να το κάνετε αυτό και συχνά περιγράφεται λεπτομερώς στο εγχειρίδιο λειτουργίας του οχήματος. Ακολουθούν οι συστάσεις μας μετά από μερικές δοκιμαστικές περιπτώσεις. Στην πράξη, λειτουργεί ως εξής:

Ηλεκτρικά παράθυρα: Ανάφλεξη ΟΝ (δηλαδή ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων ανάβει στην οθόνη), αλλά ο κινητήρας παραμένει σβηστός. Κατεβάστε τελείως το παράθυρο στην πλευρά του οδηγού, μετά κλείστε ξανά το παράθυρο εντελώς και κρατήστε πατημένο το κουμπί για περίπου. 2 δευτερόλεπτα μετά το κλείσιμο. Αυτή η εκκίνηση θα πρέπει επίσης να πραγματοποιείται εάν έχει αλλάξει η ασφάλεια ή έχει αφαιρεθεί το βύσμα του διακόπτη παραθύρου (π.χ. όταν αφαιρείτε το πάνελ της πόρτας χωρίς να αποσυνδέσετε την μπαταρία). Συχνά οι οδηγίες λειτουργίας δεν αναφέρουν ότι αυτό πρέπει να επαναληφθεί για τα άλλα παράθυρα. Ωστόσο, συνιστάται η επανάληψη αυτής της διαδικασίας για όλα τα άλλα παράθυρα.

Αισθητήρας γωνίας τιμονιού: Το καπό πρέπει να είναι κλειστό, ανάφλεξη στη θέση ON, κινητήρας ON, γυρίστε το τιμόνι προς τα αριστερά μέχρι να σταματήσει, γυρίστε το τιμόνι προς τα δεξιά μέχρι να σταματήσει, γυρίστε το τιμόνι πίσω στη μέση θέση, κινητήρας OFF. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο το σύστημα διαμορφώνει τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού.

Παρακολούθηση πίεσης ελαστικών: Με το διακόπτη ανάφλεξης στη θέση ON, κρατήστε πατημένο το κουμπί “SET” για παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών μέχρι να αναβοσβήσει η προειδοποιητική λυχνία πίεσης ελαστικών 1-2 φορές και να ακούσετε έναν ήχο. Το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών έχει πλέον αρχίσει να διαμορφώνεται. Η διαδικασία διαμόρφωσης ολοκληρώνεται όταν το όχημα έχει οδηγηθεί για περίπου 20 λεπτά.

Ηλιοροφή:  Με το διακόπτη ανάφλεξης στη θέση ON, πατήστε το κουμπί «Ανύψωση ηλιοροφής» μέχρι να ανοίξει τελείως η ηλιοροφή και μετά πατήστε το κουμπί για «κατέβασμα / κλείσιμο της ηλιοροφής» περίπου. 2-3 δευτερόλεπτα αργότερα.

Σύστημα Start-Stop: Πατήστε και κρατήστε πατημένο το κουμπί start-stop μέχρι να ακούσετε έναν ήχο και, στη συνέχεια, πατήστε παρατεταμένα τα κουμπιά εκκίνησης και start-stop του κινητήρα. Ακούγεται ξανά ένα ηχητικό σήμα και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα το κουμπί start-stop ανάβει πράσινο. Έτσι διαμορφώνεται το σύστημα start-stop.

Σημείωση: Εάν η μπαταρία είναι χαμηλή, το κουμπί έναρξης-διακοπής μπορεί να ανάψει ξανά κόκκινο μετά από σύντομο χρονικό διάστημα και η μπαταρία πρέπει στη συνέχεια να επαναφορτιστεί. (Δείτε συμβουλή μπαταρίας: Φόρτιση στο όχημα )

Εάν η μπαταρία είναι αρκετά παλιά και αν οι προσπάθειες φόρτισης είναι ακόμα ανεπιτυχείς καθώς το κουμπί start-stop παραμένει κόκκινο ή αναβοσβήνει, τότε η μόνη επιλογή που απομένει είναι να αντικαταστήσετε την μπαταρία.

Προαιρετικά:  Εάν τοποθετήσετε εκ των υστέρων μια κάμερα οπισθοπορείας μόνοι σας και αυτό προκαλεί προβλήματα, αρχικοποιήστε την μέσω του μενού της κεντρικής μονάδας ήχου, ακριβώς όπως περιγράφεται στις οδηγίες λειτουργίας της κάμερας. Στην περίπτωση δοκιμής, έπρεπε να γίνουν τα εξής: Πατήστε το “VOL PUSH POWER” και το “SEEK>>|” ταυτόχρονα πατήστε στη συσκευή, εισάγετε τον κωδικό “92” στο μενού διαγνωστικών και επιβεβαιώστε με το κουμπί “ENTER”. Επιστροφή με “VOL PUSH POWER”.

ΥΓ: Για μοντέλα αυτοκινήτων με την αρχική κάμερα αυτή η διαδικασία δεν είναι απαραίτητη.

Συχνά, το σύστημα ήχου ή πλοήγησης δεν χρειάζεται επίσης να διαμορφωθεί.

Ομοίως, η αποσύνδεση της μπαταρίας συνήθως δεν έχει καμία επίδραση στο σύστημα “Keyless Go & Entry”. 

Το πώς συμπεριφέρεται ένα εκ των υστέρων σύστημα συναγερμού αυτοκινήτου ή ένας εκ των υστέρων τοποθετημένος θερμαντήρας στάθμευσης θα διευκρινιστεί από εμάς στο εγγύς μέλλον και θα φροντίσουμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε συνεχώς ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με αυτό. 

Πηγή: Banner Batterien

🌎 »
Μετάβαση στο περιεχόμενο